Cara Ukur Seluar Jeans

Incredible Cara Ukur Seluar Jeans 2022. Nasib baik, ada beberapa cara berbeza untuk meregangkannya! Mungkin anda boleh diy kan semula seluar itu dijadikan beg.

Cara Mengukur Lingkar Pinggang Celana Pria Cara Mengukur Lingkar
Cara Mengukur Lingkar Pinggang Celana Pria Cara Mengukur Lingkar from cuspidores.blogspot.com

Jangan risau akan bau yang kurang. Tetapi agar seluar seperti itu sesuai, anda mesti mahir dalam grid ukurannya. Ukur lebar seluar di pinggang, pinggul, dan.

Bagaimana Cara Mengukur Seluar Jeans Lelaki Adalah Soalan Yang Sering Ditanya Oleh Lelaki Yang Ingin Seluar Jeans Yang Lebih Baik.


Seret, berguling, melompat, berlari, melukis atau menari. Setelah mengukur panjang yang diperlukan dengan sentimeter, perlu untuk memotong lebihan dan sedikit memangkas tepi. Ini bermakna banyak artikel kami adalah hasil.

Denim Agak Elastik, Di Samping Itu, Seluar Jeans Berjenjang Sedikit Semasa Memakai, Jadi Bagi Mereka Yang Tidak Mempunyai Perut Bir, Anda Boleh Mengambil Seluar Satu Saiz Lebih Kecil.


Cara ukur saiz seluar perempuan 1. Seluar besi, ukur, dan gambar. Sekiranya anda meregangkannya dan ia melewati hujung jari anda maka bermaksud ia.

Kancingkan Celana Kalian Lalu Letakan Di Meja/Lantai.


Seluar jeans yang bagus kelihatan lebih baik daripada seluar jeans yang sesuai. Jangan risau akan bau yang kurang. Maklumat pengarang x adalah wiki;

Ukur Lebar Seluar Di Pinggang, Pinggul, Dan.


Anda boleh mengukur diri anda di kedai siap pakai untuk mengetahui jenis dan ukuran seluar jeans yang. Dapatkan ukuran anda dalam sentimeter cm. Cara nak ukur seluar kanak 11 ke 12 thundan cara nak tambah kelonggaranbaru kita buat pola ye.

Biar Sahaja Ukuran Tersebut Dalam Bentuk Yang Asal.


Tetapi agar seluar seperti itu sesuai, anda mesti mahir dalam grid ukurannya. Pilihan pertama adalah seluar yang dipotong. Pengukuran ini adalah kenaikan hadapan.

Belum ada Komentar untuk "Cara Ukur Seluar Jeans"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel